2013年2月24日星期日

被女同事控制4 - 女王第一次到奴家 (繼續調教篇).

Phoebe將我個頭黏好係道門度跪好, 佢就入房用我部電腦上網做自己野, 過左成個鐘頭之後, 我終於聽到佢既高跟鞋聲慢慢走過黎我身後。
Phoebe用手撕走黏住我後腦個d牛皮膠紙, 有成十件條, 一塊塊咁一手好大力咁撕, 每一下都一take過, d牛皮膠紙好有黏力, 當佢一手拉落黎個時, 真係黏到我d 頭髮同d 肉好痛, 佢拉一下我就叫一下 (不過當然咀裡面含住左佢條底褲同被佢用膠紙封到實一實, 都叫唔得大聲, 只能夠唔唔聲), 點知叫左兩下就聽到 Phoebe話:「收聲! 你再叫我就唔放你!」

全文

沒有留言:

發佈留言