2013年2月24日星期日

被女同事控制6 - 多位女同事到我家打麻雀.

繼 Phoebe上次第一次上我屋企之後, 基本上我事事都好聽佢話, 人前人後連咀都唔敢駁多句, 佢定立的所有規矩我都一一遵守, 而佢都周不時上我屋企虐待下我, 仲當正係佢自己屋企咁。

有 一日我係屋企無無聊聊, 突然間聽到有開門聲, 我好奇怪, 能夠自己開到我道門應該係 Phoebe, 但係點解佢又唔打個電話上黎先呢? 多數佢上黎之前都打個電話俾我先, 我就會按佢意思係佢上黎之前做好晒所有指定動作, 包括含住佢條底褲, 再用膠紙封實自己把咀, 用繩扎好條賓州同春代, 對住門口跪係度抆實耳仔咁迎接佢。


全文

沒有留言:

發佈留言