2014年10月4日星期六

見家長被老師罰(一) - 見家長都被人封咀.

記得上次代朋友以家長身份去佢個仔間小學果度見家長, 間班房只係得一位靚女老師係到, 睇落廿幾歲左右, 80後黎架喎, 真係好鬼靚, 腳又長, 紫色厘屎絲絨, 好鬼惹火, 不過個樣好惡。

奇 怪既係見家長個班房出面企左六個小學生, 每個學生把咀都俾兩塊大大既牛皮膠紙打交义咁痴住, 塊膠紙仲大過佢地塊面, 抆實耳仔, 係雙手升起成等邊三角形果隻, 好正直面向前面一排企好, 我行過時佢地都望我一眼, 對眼好無奈咁, 我心諗...小學生姐, 洗唔洗罰到咁呀?!


我無理門口果六位學生, 直接入去見佢班主任, 呢位靚女miss姓鄭, 我跟朋友個仔叫佢Ms Cheng。

Ms Cheng望一望我, 唔知係唔係見我年紀唔係好大, 一睇就知我唔係家長, 一開口就話:「你代人黎架?」低頭繼續寫野, 好似唔多放我在眼內。

但佢咁既態度, 又好吸引我既興趣, 唔知係唔係天生犯賤。

我話:「係呀, 樂仔爸爸好忙, 我代佢黎見家長架, 阿...靚女Miss...」
Ms Cheng寫寫下野停左, 用支筆指住我, 用好惡眼神咁話:「唔好口花花呀, 知唔知 xx樂乜事要見家長呀?」
我話:「好似話成績唔好下嘛...」
Ms Cheng:「係, 佢今次成績..........」

Ms Cheng一直講, 我已經無心機聽, 只係一直留意緊佢講野時既自信同霸氣, 好有氣質既女性, 仲要幾大波下,又著件deep V,樂仔就幸福啦, 有個咁靚女既Miss。
突然, Ms Cheng好大聲咁話:「excuse me? 你有冇聽我講野架? 我問緊你野喎!」
我話:「sorry, 我聽唔到, 可唔可以問多次?」
Ms Cheng好嬲咁望我一陣, 時間好似停止左咁, 跟住佢話:「我唔該你專心d呀, 我地唔係好多時間架jar...」
之後, 我為左想專心一d, 係Ms Cheng講到一半時我就會發問, 都打斷左佢唔少次, 仲要同佢講緊既內容唔係好相關。
Ms Cheng已經幾不滿, 不過仍然好專業, 我問乜佢都停低解釋俾我聽。

直至我問一個問題:「係呢, 唔知出面果六位學生犯左乜事要咁罰法呢?」
Ms Cheng:「佢地上堂多咀、亂講野, 阻住其他同學進度。」
我話:「講左乜野要咁罰呀?」
Ms Cheng:「我講緊書時亂問問題 (隨手係櫃桶攞巻牛皮膠紙放係枱面), 就要罰封咀!」
Ms Cheng對眼好惡咁望實我, 好似想罰埋我咁, 我個心寒一寒。
Ms Cheng:「拿, 仲有唔少野要講番, 為左大家快d可以傾完, 不如邊個再义開話題就好似出面果d學生咁封咀啦, 好唔好?」
Ms Cheng有少少微微咀笑, 好冷艷果隻, 我同樂仔就點點頭示意好,諗佢都係講下笑姐。
之後Ms Cheng就繼續講, 我就繼續諗返佢返說話, 佢真係會封我把咀? 唔會嘛...

點知諗諗下, 我d無定向問題又黎, 又九唔搭八咁問:「呀! Ms Cheng係度做左幾多年呀?」
Ms Cheng停左, 即刻攞起巻牛皮膠紙起身, 行埋黎我面前拉一大條出黎, 話:「同我合埋把咀!」

我成個人呆左, 自然反應個頭向後避, 對眼就向上好可憐咁望住佢。
Ms Cheng用隻食指撩撩下示意要我個頭向前, 對眼好兇咁望住我, 等緊我。

我死死地氣只好伸返前個頭, 準備俾Ms Cheng用牛皮膠紙封住把咀。
Ms Cheng二話不說就打斜咁痴張牛皮膠紙上我個咀度, 好長一塊由我左眼邊到右下巴底。
跟手再係巻膠紙度又拉多條長長既膠紙出黎, 由我右眼邊痴到我左下巴底。
然後佢一隻手按住我後腦, 另一隻手係我塊面係咁掃貼d膠紙。
之後佢行返埋佢個位, 好滿意既表情話:「好啦, 可以繼續, 我諗咁樣我地可以快d完啦。」

Ms Cheng繼續講, 我就被佢用牛皮膠紙封咀咁聽, 好怕醜咁望住張枱, 唔敢望佢, 怕有眼神接觸。

Ms Cheng終於講晒佢要講既野, 話:「明唔明白?」
我點點頭, 然後佢話:「樂仔出一出門口等我, 我有少少野同佢講。」
樂仔就自己走出門口等我, 我好驚, 好想走, 唔知Ms Cheng想同我講乜。
Ms Cheng:「睇你都仲好細, 出黎做野未?」
我點點頭。
Ms Cheng:「你知唔知咁樣對答好煩擾架? 講緊正經野, 你又問東問西...」
我係咁點頭, 心諗好似當我係佢學生咁教同罰留堂, 把咀仲繼續俾佢d牛皮膠紙封實, 好慘。
但不知是否被Ms Cheng 激發奴性, 下面竟然開始興奮起黎, 我想坐好d, 又攞手遮住, 唔好被Ms Cheng發現。
點知Ms Cheng:「你做乜呀?!」, 佢企起身望住我下面話:「拎開隻手!!」
我只好聽話拎開隻手俾佢睇。
然後Ms Cheng隔住條褲清楚睇到我下面扯晒旗, 坐返低, 喬起腳同喬住手, 陰陰笑。
我雙手放係大脾, 條賓州扯到頂起條褲, 唔敢望Ms Cheng, 唔知點算, 好無奈, 好似等佢笑我咁。
Ms Cheng:「我罰過咁多學生, 俾我罰到有生理反應既, 你都算係第一個!」
我頭dup dup, 有d想喊, 個心係度問...點解我會咁樣衰架?!
Ms Cheng:「如果係咁, 我諗你有必要向我詳細解釋你今日既生理反應, 不過我仲要見幾個家長, 你送左樂仔返屋企之後, 六點鐘再返黎搵我!」
我點點頭, 心諗, 咁即係罰留堂? 佢真係當我係佢學生咁罰, 咁大個人仲被個靚女miss罰, 不知是禍是福。
Ms Cheng:「而家撕左張膠紙, 就帶樂仔走啦! 」
我點點頭, 準備用手撕左張膠紙...
Ms Cheng突然指住我話:「停! 我封你把咀, 唔准自己撕!」, 然後佢撩撩食指示意叫我行過去佢果邊。
佢就安然坐係度, 我就起身行埋去佢度...
Ms Cheng望一望我扯實旗既賓州, 我用手遮一遮, 佢示意叫我彎低身, 我彎前個身, 聞到佢d女人味, 好香, 好興奮。
Ms Cheng伸手幫我撕走張牛皮膠紙, 佢好大力扯, 搞到我好痛!
Ms Cheng:「好! 出返去, 記得六點再返黎!」
我話:「知道, Ms Cheng。」
之後我送樂仔返屋企, 然後急不及待去最近廁所打飛機, 等六點鐘再返學校搵Ms Cheng。

沒有留言:

發佈留言