2016年9月5日星期一

封曉雪(一) - 加入兩女一齊玩.

可能大家都係facebook識得封曉雪,佢係一個女奴,特別鐘意被人封咀,近期又再積極回歸,所以我有幸同佢傾下偈。

雖然佢係女奴,但平時同佢傾偈,會感覺到佢都好高傲,有D女王氣質,佢都話唔只我一個有咁既感覺,哈哈。

早排佢消失左幾星期,原來佢同女主去歐遊,其實佢同男主女主都玩過,今次就同女主出外,當然又係大玩sm,不過內容就未知,佢話遲下會post出黎。

有一日我同佢傾偈,八卦問下佢個女主會唔會調男奴,佢好快好直接咁話無乜興趣,唔洗諗,又係好高傲,如果佢本身係女主,會調男奴就好啦。

後來我話其實佢地唔洗特別調我,直情唔算係男奴,我只不過係上黎執頭執尾,清潔煮飯,到佢地兩玩果時,隨意命令我跪埋一二邊就OK,又或者可以綁起我,我絕對唔會阻住佢地,又唔洗怕我會做d乜,因為我會自己鎖住cb先見佢地,見面時即刻交出鎖匙,佢地可以完全控制住我。

之後,封曉雪覺得唔錯,但佢話一定要同女主商量一下,再覆我。

點知唔夠一日,封曉雪就話可以,佢女主話橫豎都玩,都唔介意多個工人執下野,所以無所謂喎。於是佢地玩時就約埋我上佢屋企一齊。

我當然開心到跳起,不過其實我都預左佢地根本唔想調男奴,所以我都無期望,只係平時睇到封曉雪D相,又同佢傾偈,非常之有好感,好想進一步認識下佢地。

到左果日,我鎖好CB,塞埋肛塞,驚驚地咁上佢地屋企。入屋見到佢兩個真人,感覺封曉雪比我想像中靚,佢女主亦都好靚,感覺佢地兩個都唔似女主。

封曉雪個女主好似stephy果種feel,但係仲要係好身材果種,行路時會盪盪下,好易令人興奮。

佢地兩個著住T-SHIRT,一件樜到落pat pat,好似無著褲咁,又有樣又有身材,兩個都可愛樣,我覺得正常男人見到都會好想攬住佢地就地扑,當然我唔會咁做,因為我知我無咁既福,男奴點可能有呢D機會擁有呢D女人呢?「這些機會不屬於我」。

佢地同我講明,要我絕對服從,唔係就無下次。我當然會聽啦,尤其我呢D男奴,難得有靚女控制我,雖然唔算被女主調,但係佢地話點就點啦。

之後封曉雪個女主叫我除衫除褲,跪係佢面前,佢要檢查下我有冇帶cb。我即刻除晒,一絲不掛咁係佢面前跪好,仲俾我條CB鎖匙佢,我下面已經被佢地攞晒控制權。

女主:「嘩,乜你塞住支野係屎忽呀?你都算賤喎,哈哈」

封曉雪同女主講:「我平時同佢傾偈都覺得佢好賤架,今日自動獻身做工人,哈哈。」

我跪係度面都紅埋,好似俾兩個女主笑緊咁,覺得好醜。

之後女主問封曉雪:「想唔想被我封住你把咀呀」

封曉雪:「好想呀」

女主:「求我啦」

封曉雪跪係地對住女主:「女主可唔可以用膠紙封住我把咀?」

女主:「點解我要封你咀?被個理由我」

封曉雪:「如果唔封住,我驚我一陣被女主玩時會忍唔住出聲叫左出黎,女主太犀利,次次玩到我高潮忍唔住叫,我想做個乖女奴,求下你用膠紙封住我把臭咀,等我保證出唔到聲」

我心諗,呢D根本唔係理由,只係調情...但見封曉雪好認真,聽到我下面又想扯又痛。

女主:「好,咁我點封你把咀好呀?」

封曉雪:「可唔可以先含住主人條底褲,再用duct tape封咀?」

女主:「好呀,不過我今日唔想用duct tape,因為有人係度,我想用透明封箱膠紙痴,廉實你把咀之後,睇到把咀痴到扁晒個樣,明唔明?」

封曉雪:「多謝女主」

之後女主伸隻手入衫底除左條底褲出黎,原來佢無著褲,只係一件大碼T-shirt,嘩,真係好sexy。

跟手女主將條底褲塞入封曉雪把口入面,再攞透明封箱膠紙痴實佢把咀,兩大塊打個大义係佢塊面上面,我清楚見到佢個咀被痴到扁晒。

被女主封住把咀既封曉雪,好自滿好開心咁望住我,我見佢被人封住咀個樣,下面又有少少硬,又係CB度頂頂下,辛苦。

之後,女主對住我:「見到未?到你啦,想唔想被我封住你把咀呀?」

沒有留言:

發佈留言