2018年1月19日星期五

靚靚女下屬(一) - 對個女下屬充滿性幻想.

我三十幾歲人,無結婚,無拍拖,毒男一名
由於鐘意SM,係做男奴身份,性愛上要解決,有時會俾錢一D收費既SM女王
一般時鐘收費,講明想玩乜,佢就同我玩乜
呢D特別要求,一般都收得好鬼貴,而且單單清
亦無一次可以滿足晒所有要求,始終人地都只係搵食,理得我咁多咩

例如我講明想玩封咀,玩綁,狗籠,收費女王就睇住時間咁同我逐樣玩
好似我知道晒佢將會點搞我咁,有時有欠驚喜,
有時現實上得唔到滿足,唯有留待幻想,將幻想情節寫出黎

工作方面,事業唔算太成功,但都總算係一間大型公司到做個經理仔
平日工作又唔算好忙,所以一有時間我會做少少自己野,就係係公司寫下甜故
寫好就upload上網公諸同好
而我D甜故係一般人眼中有D奇怪,就係多數都係有SM情節,好多時仲係女主男奴果隻
無辧法啦,自己好呢味野,現實中又滿足唔到,唯有寫晒自己D喜好出黎

有一日,我上司請左個女同事,叫Fion,佢算係跟我搵食,
當然大家都只係打份工,我唔係佢老闆,不過我就算係高級過佢咁啦
呢位女同事好後生,二十出頭,長頭髮,眼大大,身材好,個人仲好有氣質,
如果你問我用一個明星去形容佢,我會諗到蒼井空,因為都係童顏巨乳,男人最愛,無得輸
如果我年青少少,一定會追佢
不過而家差唔多人到中年,無謂搞人啦,加上人地仲係我下屬
一陣人地唔受溝不突止,仲話我用職權去溝人,告埋我性騷擾,咁就大鑊
所以都係閒時多個性幻想對象,幻想下被蒼井老師Fion調教,滿足下算啦

由於工作關係,其實大家好快熟絡
而且因為工作,好多時大家傾野果時,都會距離好近
近到我聞到Fion個身D香味,甚至係佢把口D味,真係好吸引
由於佢對奶好勁,有時會近距離走光,有好野益我
有時距離太近,睇到佢雙唇,真係好想一啖咀落去,我都要忍一忍

Fion性格都好吸引我,好爽直果隻,
有時仲寸寸地,我最鐘意咁既女仔
佢爽直到好多時我身為上司都唔夠佢講,
佢好聰明,分析力強,真係我都怕左佢
一開頭佢對我都恭恭敬敬,但好快就已經食住我個格
有時要佢做野,佢會話'點會咁做架?傻架咩?!'
有時對住Fion講笑咁講,'真係唔夠你講,不如你做我上司啦'
佢會話,'哈哈...唔洗,你繼續做我上司,不過聽我話就OK啦'
我真係無野講,因為佢講出左我少少心聲

因為Fion咁吸引我,我每日都好留意佢
留意佢衣著,留意佢同邊個傾電話咁
返工放工,行出行入,我都會望一望佢個位,睇下佢做緊乜
當然我修飾得好好,應該無人知道我好多時性幻想緊佢

我係公司雖然係經理仔,但就無房坐
不過都好,個位係向出,背著牆既
而Fion個位就係我前面,背住我,所以無乜人會睇到我個電腦做緊乜
而我就隨時可以睇住Fion部電腦,睇下佢搞乜
因為呢個擺位,我得閒寫下甜故都無人知
只要有人行近我個位,我就會望到,即刻轉page,神不知鬼不覺

我記得Fion起初返工時著衫都無乜特別
都係普通OL,一般返工衫,打扮一般
唔可以話好突出,但算係....cute果隻
當然,佢話自己唔係走cute路線,但童顏巨乳,好難唔cute
不過佢呢D寸咀性格,又真係唔會cute到好似小鳥依人果隻
係個好寸既蒼井老師,問你死未?

自從唔知邊日開始,我發現佢開始經當著得越來越性感
迷你裙,黑絲襪,高跟鞋,deep V,又塗香水
最正係我從後面偷望到佢有時會係位除左對高跟鞋,有時無著絲襪果時會露腳指
D腳指搽晒紅色腳甲油,對腳又白又滑,好靚
真係正到暈,好想即刻飛身過去幫佢賴腳指

Fion近日成日都咁著,搞到我無乜心機做野
有時睇佢對腳睇得太興奮,都忍唔住衝入廁所...解決下
只不過佢係衣著上點解突然有咁大改變呢?我一直都唔知...

沒有留言:

發佈留言