2018年1月11日星期四

被女同事控制 - 外傳(二) - 女主被人搞緊 [網友提供初稿].

好耐冇更新 phoebe 近況,又係時候更新下:

宜家既我坐係電腦枱前,雙手被索帶綁係前面打緊呢個blog,個咀被牛皮膠紙封實,全身赤裸,但下面要帶住cb,鎖匙當然係phoebe度

好在開左暧氣,所以我冇凍親。

我係受主人phoebe 命令,交待下呢2017年佢同佢主人 (佢主人叫max)發展成點。亦都交待下其他女同事近況……

咁當然,phoebe 亦係被迫咁做,因為佢主人睇我呢幾日update 既「當男奴遇上女奴」

就話要我都update一下「被女同事被控制 - 外傳」


其實打呢篇文打得好辛苦,因為phoebe 宜家正同佢男友係我身邊張床做緊愛令我無法專心。

大家幻想下,佢地兩個就開心緊,我就係度打文,真心係慘過返工


phoebe 雙手被膠紙反綁,個咀被布塞住再被牛皮膠布封住。

max坐係床邊,phoebe雙腿分開,坐在max上面,面向max,被max攬實,佢地兩人下身緊貼,當然max既陽具已插到入晒phoebe既陰道。而max 個下身就快速地前後擺動。

max 下身每用力頂一下,phoebe 都會發出“唔!”一聲的呻淫……

所以,我宜家不停聽到 phoebe 發出的不規則伸呤……(唔!……唔!唔!唔!唔!……唔!唔……)

我一路寫文,一路睇下佢地,睇都睇到扯晒……唔係,係頂晒個cb先啱

但係我被命令要寫呢篇文,又乜都做唔到,都無辦法


好啦,講返 phoebe 同佢主人既發展:

自從一月份,phoebe 同佢主人上過去我屋企後,我屋企就成為左佢地炮房……


佢地好多時會揀星期六上我屋企,

星期六就max調教 phoebe (max 性慾好強,一日可以同phoebe 做五到六次愛,當然每次做愛之前,佢都會用膠布封實phoebe個咀同綁實pheobe 先做)

到星期日,max好多時食完phoebe煮既早餐後就走……

之後就phoebe調教我。


不過, phoebe 既調教同以前唔同,因為phoebe主人都好鍾意玩封咀。所以,phoebe  個咀大部份時間都係封實,即使max走左,冇佢message ,phoebe都唔可以撕下膠布……

即係phoebe如果要飲水食野都好麻煩,要先message攞批准

有時未必即刻回,咁phoebe就要等

試過一次phoebe煮完野,食野前message max希望可以撕膠布食野

點知唔知max去左邊,一直無覆,phoebe就封住把咀一直望住D野食大半個鐘

無辦法,把咀被人用膠紙封住,幾時用都無權,果種感覺我好明白...


所以我成日被人一封住咀既女主調教,感覺怪怪咁,但地位就好低賤


正因為phoebe把咀被人封實,調教果時,佢好多時係用手勢、點頭、搖頭去俾指令我……

不過,絕對刺激過以前,因為每當我做唔啱指令,pheobe 都會綁起我來打,打完有時又會幫我打飛機(當然唔係每次都有,要睇下我好唔好彩,反而長期鎖cb先係事實)。


同埋,phoebe 霸氣既樣加上膠布封咀簡直正到暈……

因為每次max對封phoebe咀都好有要求,有時要見牙,有時唔要見牙

有次佢塞完自己條底褲入phoebe把口度,再用牛皮膠紙封佢咀

打左兩個圈之後,又撕返開,話今日要見咀

要phoebe搽返唇膏,要最紅果隻

Phoebe吐返條底褲出黎,入房搽好紅性唇膏

跟住max就塞返條底褲入佢把口度

再攞卷透明既封箱膠紙,要phoebe合埋把咀,唔要露牙

打好多圈咁封住佢把咀,個口紅透明可見,把咀封到扁晒

Max好滿意就走左,之後phoebe成日都無撕過把咀

當然,佢封咀既時間永遠小過我啦

正所謂可以解封時我未必可以解封,佢無得解封時我就一定無得解...低賤呀


啱啱 max伸完個冷腰似乎射左精,

冇幾耐phoebe 就成個人伏係max身上沉呼吸……

係時候update 到呢度……


ps.phoebe明天請左annual陪主人,而我明天要返工。max一般又唔會幫我鬆綁,但係phoebe又被佢反綁住,唔知佢幾時解開phoebe, 咁phoebe先可以解開我,如果佢到聽朝都唔解開phoebe,咁我點返工呀?

沒有留言:

發佈留言