2018年2月21日星期三

見家長被老師罰(七) - 未上屋企都罰到傻

俾Ms Cheng罰我要met住把咀,係met到好似個鴨咀咁返屋企執野
我完全feel到佢有幾嚴,我生活開始被佢控制住
而且我對佢既命令唔可以有任何意見,要絕對服從佢
我睇睇時間,亦知道一定唔可以遲到,如果唔係我應該會好大獲
於是我立即飛奔去車站,趕返屋企執完野再要去Ms Cheng屋企樓下等佢
今日見到Ms Cheng傾到high high地,原本諗住返到屋企打返次飛機
睇黎都唔會夠時間,真係慘
我一面跑,隻手一直要met住自己把咀,唔敢放手
所以無得用口透氣,好快好索氣,好辛苦,好難去趕車
諗諗下,都係的士去的士返......


電郵連絡攞全文

faraday_26@hotmail.com

沒有留言:

發佈留言