2018年3月1日星期四

見家長被老師罰(十) - 封咀罰抄書.

被Ms Cheng大大力用膠紙封咀之後,再換埋女人衫褲
其實只係女人底衫褲,仲要係see through,嚴格黎講好似無著衫咁
一著上身,嘩,真係好羞恥,男人老狗,著住女人底衫褲
仲要下面剃晒毛,帶住cb,D膠紙卷得個頭好實
所以個頭充血,加上咁羞恥,對耳同塊面都紅晒
Ms Cheng:'仲乜塊面紅晒呀?你睇你對耳仔紅到?!
俾佢笑,我真係覺得好醜,我樣衰...
Ms Cheng:'點呀?唔慣呀?慢慢你就慣架啦,以後你係我屋企都係咁著,知唔知?'
以後?!佢真係唔多當我係一個正常男人
咁既安排,我覺得好無地位,頭dup dup...
Ms Cheng一巴打埋黎,啪:'我問你野呀?!答我呀!'
呢一巴真係好突然,我即刻狂點頭:'唔唔唔.......'表示知道

全文

沒有留言:

發佈留言