2018年3月2日星期五

見家長被老師罰(十一) - 膠紙封拳頭

一路跪係度罰抄,一路被Ms Cheng騎住個膀頭,真係有苦自己知
Ms Cheng玩玩下電話,突然有打電打黎,唔知邊個人打黎,我留心咁偷聽一下
我只係聽到佢話:'而家出去?無問題...好呀,去果到等啦,再text你...'
佢要出街?咁我點呢?我洗唔洗又出街呢?會唔會又係條街度罰我呢?
諗多一諗,佢出街可能都好,起碼唔洗再俾佢騎住我
之後Ms Cheng起身,話:'停一停,唔洗抄住'
心諗,'好野,條腰終於可以鬆一鬆'
如果佢出街,留我一個係屋企,都總算可以休息一下
因為我覺得佢要罰我黎平衡一下心理姐,佢有街去,咁就唔洗罰我啦
既然都用我唔著,咁我仲唔係自由活動?
隨時俾條鎖匙我開cb都得
如果真係,我一陣可以打轉飛機
打完飛機再偷偷落街配多條鎖......




電郵連絡攞全文

faraday_26@hotmail.com

沒有留言:

發佈留言